Ezeelink Service Centre ( ESC ): Prosedur Daftar Terminal

EzeeLink Service Center

EzeeLink Service Center

Prosedur Daftar Terminal

PROSEDUR/LANGKAH PENDAFTARAN MERCHANT


 "HARGA PENDAFTARAN SUDAH DINAIKKAN OLEH MOBILE MONEY
DAFTAR SEKARANG SEBELUM IANYA TERUS NAIK"



Untuk pendaftaran mendapatkan mesin sila ikuti langkah-langkah ini:-

1.  Sila sediakan dokumen/scan (jelas):-
  • 1 set salinan penuh SSM / Daftar niaga / surat kebenaran  / lesen majlis / daftar koperasi/dll*
  • 1 salinan IC pemilik syarikat yang sah
  • 1 salinan penyata bank atau buku bank (hanya bahagian atas yang menunjukkan nama dan no akaun shj diperlukan)
  • 3 photo kedai yang berlainan sisi ( DEPAN, KANAN dan KIRI KEDAI)
  • Jika premis pelanggan berada dalam bangunan, sila ambil gambar dalam premis dan luar bangunan
  • Contoh photo 
  • Center View 
     Left View
    Right View
     
  • Isi bersama borang merchant ESC (muat turun dari sini) : 
  • Sila klik kanan pada gambar dan pilih new TAB untuk muat turun borang
  • Sila rujuk panduan pada lampiran dibawah


Panduan mengisi borang- pastikan anda mengisi dengan betul untuk memudahkan penyemakan kami





2. Setelah dokumen siap disediakan, sila pos semua dokumen tadi kepada kami atau boleh emailkan dokumen yang di scan (pastikan gambar jelas) ke email myezeelink@gmail.com

 
3.Setelah dokumen sampai dan kami akan proses permohonan anda dengan segera. (1hari hingga 3hari bekerja) dan akan maklumkan kepada anda status pendaftaran.




4. Sila buat bayaran pendaftaran ke

Account Name: Mobile Money International Sdn Bhd (www.mobile-money.com)

Untuk memudahkan urusan semakan bayaran anda, sila bayar dengan jumlah yang unik cth : RM1010, 1020 dan sebagainya.
Bayaran lebihan dari RM1000 akan dijadikan/dimasukan ke dalam modal anda.

( PERHATIAN : Mohon bayar terus duit pendaftaran kepada Syarikat, Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya anda ditipu jika membuat bayaran terus kepada agen )

INFO BANK
Bank                Bank Code  MM Account Number
Alliance BankTABM1208 8001 0037 660
AMBankTAMBANK2362 0120 0370 4
CIMB BankTCIMB1264 0001 4710 59
EON BankTEON2018 1000 0649 4
HLB BankTHLB1440 0011 097
MayBankTMBB5123 4351 6944
Public BankTPBB3152 2204 12
RHB BankTRHB2121 2500 0974 29



 

5. Kemukakan bukti bayaran (bergambar/slip bayaran ke MOBILE MONEY) anda kepada kami dan emailkan ke myezeelink@gmail.com. Sila maklumkan melalui SMS selepas kemukakan bukti bayaran. Dan kami akan respon dalam waktu terdekat.




6. Terminal dan pakej akan kami hantar ke esok kan hari setelah semua urusan setup siap dan berfungsi melalui agen atau kurier servis kami (3 hari bekerja)

 




Pakej akan dapat:- 
  1. 1 unit TERMINAL dengan READY SIM (Celcom atau MAXIS)**
  2. 1 Wayer Plug in**
  3. 1 Buku Manual Panduan penggunaan MESIN**
  4. Bahan promosi (bunting, stiker, Kad Ezeelink) akan di support oleh agen kami secara berasingan jika ada***
  5. Insentif modal jika terdapat promosi oleh agen***
**Wajib ada 
*** Atas perbincangan dan keputusan agen yang melakukan servis