Ezeelink Service Centre ( ESC )

EzeeLink Service Center

EzeeLink Service Center

Thursday 15 November 2012

PERNIAGAAN/PERKHIDMATAN TANPA HENTI 24 JAM SEHARI x 7 HARI SEMINGGU 

Memberi perkhidmatan seperti 7eleven dan ketika Pusat pembayaran Bil, Pejabat Pos dan Bank tidak beroperasi atau di luar kawasan



 SERTAI KOMUNITI EZEELINK DENGAN PRODUK YANG DIPELBAGAIKAN DARI MASA KE SEMASA KHAS UNTUK SEMUA USAHAWAN/PENIAGA
ANDA TAK RUGI MEMILIKI PERNIAGAAN INI
:: JUAL TOPUP :: BAYAR BIL :: TRANSFER WANG KE INDON :: TEMPAHAN TIKET :: JUAL INSURANCE :: SISTEM MINI POS :: DAN PELBAGAI LAGI YANG BAKAL TIBA ::

 

LIHAT POWERPOINT PRODUK >>> Ezeelink INFO PPT

Memperkenalkan Ezeelink STOP CENTER sebuah terminal perkhidmatan 'All in One' yang wajib ada diperniagaan anda. Dengan fungsi perkhidmatan pelbagai serta dengan sistem yang ringkas dan mudah diuruskan serta dikendalikan, Ezeelink adalah jalan penyelesaian terbaik untuk anda yang selama ini mengalami masalah untuk mengurus penjualan prepaid prabayar anda.

Bukan setakat itu sahaja Ezeelink juga membantu pelanggan anda untuk membayar bil utiliti / semasa,  membeli tiket bas , malah boleh membuat kiriman wang melalui sms secara tempatan dan antarabangsa dan pada masa yang sama anda menikmati keuntungan daripada setiap transaksi perkhidmatan yang anda berikan.

MALAH mesin ini boleh beroperasi 24Jam sehari x 7 hari seminggu tanpa henti.  
Dan menjadi kelebihan kepada peniagaan menawarkan perkhidmatan ketika mana Pusat pembayaran bil, pejabat pos dan bank ditutup atau di luar kawasan liputan.

Inilah masanya untuk anda meningkatkan keuntungan perniagaan anda dan menarik lebih aliran pelanggan untuk terus berbelanja di premis perniagaan anda. Tanpa mengira apa jua perniagaan Ezeelink boleh membantu anda untuk terus berdaya saing dan mengukuhkan perniagaan anda agar lebih maju dan berjaya.

APA FAEDAH DAN KEBAIKANNYA JIKA ANDA MEMILIKI PRODUK INI ??????

  • TAK PERLU FIKIR PASAL KEHABISAN PRODUK
  • TAK PERLU TANGGUNG RISIKO TERSILAP TOPUP/ RUGI
  • TAK PERLU BERSUSAH PAYAH CARI AGEN/DEALER UNTUK DAPATKAN KAD TOPUP/reload
  • TAK PERLU FIKIR MODAL UNTUK BELI KAD DARI AGEN YANG BERASING
  •  MODAL DISATUKAN UNTUK BUAT SEMUA TRANSAKSI
  • TOPUP AKAUN EZEELINK DENGAN KAEDAH YANG MUDAH (8 BANK UTAMA DI MALAYSIA)
  • TIADA WAKTU TERTENTU UNTUK TOPUP AKAUN EZEELINK. KAMI BEROPERASI 24/7
DAN YANG PALING PENTING TERMINAL INI BEROPERASI TANPA WAYAR ( WIRELESS) MENGGUNAKAN GPRS CELCOM/MAXIS

 
LATAR BELAKANG SYARIKAT

Ezeelink di lahirkan oleh syarikat Mobile-Money sebuah syarikat yang ternama dan merupakan antara syarikat yang mempelopori dalam perkhidmatan penghantaran wang, pakar dalam perkhidmatan SMS dan Pusat Pembayaran Setempat.

  • Memiliki status MSC ditubuhkan pada tahun 2006 dengan pembayaran per kapita RM25 juta.
  • Memiliki kebenaran oleh Bank Negara Malaysia

Untuk maklumat lanjut layari pautan berikut :
www.mobile-money.com

Kami ialah agen yang sah berdaftar dengan Mobile Money melalui AGENCY untuk memasarkan produk ini kepada pelanggan/pekedai yang berminat.


FUNGSI TERMINAL

Apa itu terminal Ezeelink?


Ezeelink adalah terminal pelbagai fungsi dengan teknologi terkini dan berbanding dari perkhidmatan lain terminal Ezeelink tidak menggunakan sebarang sambungan talian talipon untuk beroperasi. Setiap terminal Ezeelink di bekalkan dengan kad sim GPRS dan anda hanya perlu sambungkan ke soket bekalan letrik sepertimana alatan elektronik yang lain untuk beroperasi. Begitu mudah, menjimatkan masa dan kos operasi perniagaan anda. 




Fungsi terminal Ezeelink

1) Menjual reload prabayar - Merangkumi reload prabayar tempatan dan antarabangsa.


2) Membayar bill semasa - Menerima pembayaran bill semasa seisi rumah seperti bill elektrik,

    air, talipon talian tetap dan bimbit serta bill satelit tv.

3) Tiket bas dan lain2- Menempah dan membayar tiket perkhidmatan bas-bas ekspress utama serta lain - lain tiket seperti AIRASIA setelah ianya beroperasi


4) Permainan di komputer - Menjual pin permainan di komputer dan merangkumi 99% permainan
di komputer . Sangat sesuai untuk perniagaan cybercafe

5) Mengirim wang melalui SMS - Mengirim wang tempatan dan antarabangsa dengan hanya lima
minit melalui perkidmatan SMS ke bank-bank utama yang disenaraikan.

6) Program Loyalty - Para pelanggan meraih loyalty komuniti poin apabila berbelanga di mana-mana
peniaga komuniti Ezeelink dan juga di komuniti secara online. Poin-poin boleh di tebus guna dengan pelbagai barangan atau perkhidmatan yang di tawarkan.

7) Lain fungsi yang ditambah - Ezeelink sentiasa akan menambah fungsi terminal untuk kegunaan peniaga dari masa ke semasa seperti sistem POS untuk pengurusan aset dan kewangan kedai.




Bagaimana anda menjana keuntungan dari Ezeelink?


Secara ringkas nya setiap transaksi-transaksi pembelian oleh para pelanggan seperti reload prabayar, pembayaran bill, kiriman wang atau bas tiket yang dibuat melalui semua perkhidmatan di atas anda akan menikmati pulangan secara komisen yang menarik dan pelbagai sudut. Dan secara tak langsung para pelanggan juga akan berbelanja di perniagaan anda untuk keperluan harian mereka.


Secara mudah Ezeelink sangat berpotensi, selain memudah kan urusan dengan pelanggan  ia juga memudahkan pengurusan perniagaan dan sejurus meningkatkan perniagaan dan pendapatan anda.



Mengapa anda wajib memiliki Ezeelink.

  • Di anggarkan seramai 18 juta pengguna telefon bimbit prabayar di Malaysia dan jika seorang berbelanja kira-kira RM40 ringgit sebulan, maka jualan bakal mencecah 700 juta ringgit sebulan. 
  • Mengirim wang secara SMS juga potensi yang besar untuk menjana keuntungan, kira-kira 4 juta warga Indonesia yang menetap dan bekerja di Malaysia dengan revenue penghantaran wang mencecah RM3 billion sebulan. Itu tidak termasuk negara lain lagi yang bakal tiba.
  • Begitu juga dengan pembayaran bill semasa yang pasti dengan purata 4 bill seisi rumah menjangkau 16 juta bilangan bill sebulan. Keadaan sibuk dan kurangnya kesempatan pelanggan membolehkan perkhidmatan ini disediakan sebagai alternatif.
  • Perkhidmatan tempahan atas talian seperti tiket bas, tiket wayang dan lain-lain lagi perkhidmatan yang bakal diperkenalkan. Semuanya menyumbang potensi yang besar kepada perniagaan anda.
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/301017_4158991171630_1552870648_n.jpg
JOMMM... Dapatkan Ezeelink untuk premis perniagaan anda sekarang. 
Jangan tunggu lagi dan jadilah antara mereka yang terawal berjaya mengembangkan perniagaan dengan majunya



 HARGA KINI SEMAKIN MENINGKAT. DAFTAR SEBELUM IANYA TERUS MENINGKAT


MAKLUMAT LANJUT
 Sila hubungi / SMS / Email 


  Klik SINI CONTACT